DPF filter se največkrat zamaši pri mestni vožnji

Vsak posameznik zagotovo komaj čaka, da bo imel svoje vozilo, saj takrat postane odvisen sam od sebe. Ko imamo enkrat svoje vozilo, se lahko kamorkoli odpravimo, ko sami želimo, saj nismo odvisni od nikogar, da bi nas moral peljati. Seveda pa vozilo prinese veliko odgovornosti in veliko stroškov, kateri lahko postanejo zelo visoki, če ne opravljamo rednih servisov.

DPF filter je seveda element izpušnega sistema pri dizelskih motorjih in je običajno vgrajen s katalizatorjem ali pa ločeno za njim. Le ta pa se največkrat zamaši pri mestni vožnji, saj je vozilo vedno v nizkih vrtljajih in temperaturah, kar ne omogoča sprožitve optimalne regeneracije. Količina se neprestano kopiči in na koncu privede do zamašitve, kar pomeni menjava filtra, ali pa čiščenje. Pred samo menjavo oziroma čiščenjem, pa je potrebno najprej odstraniti napako oziroma vzrok, ki je povzročil okvaro ali zamašitev filtra.

DPF filter je torej bil razvit z namenom po zmanjšanju onesnaževanja zraka z izpušnimi plini oziroma trdnimi delci dizelskih motorjev.

Izpušni sistemi skrbijo tudi za pravilno delovanje motorja

Vsakdo si seveda želi imeti svoj avtomobil, a se ne zavedajo vsi, da je avtomobil potrebno vzdrževati, če želimo, da nam bo služil več let. Samo vzdrževanje je seveda lahko minimalen strošek, če to počnemo redno in pa pravočasno. V primeru, da servisov ne opravljamo redno, lahko pride do kakšnih večjih okvar, ki nas bodo drago stale.

Izpušni sistemi so tako eden izmed elementov, ki skrbijo za pravilno delovanje motorja. Ta pa ne predstavlja le preprostega sistema za izpust plinov. Ta sistem danes spada v samo jedro reševanja okoljevarstvenih težav zaradi neposrednega prispevanja k zmanjševanju izpusta strupenih izpušnih plinov v atmosfero.

Izpušni sistemi so tako eden izmed ključnih elementov na avtomobilu, zato je potrebno poskrbeti, da so ti sistemi ves čas brezhibni in skrbijo tako za okolje, kot za delovanje vozila.