Katalizator se med svojim delovanjem lahko izredno zamaže ter tudi poškoduje. Ker poškodovani katalizator ne bo dobro deloval je potrebno, da se ga odnese k primernemu serviserju, ki nam ga bo popravil in očistil. Pri katalizatorju je pomembna sredica, ki opravlja glavno delo celotnega katalizatorja. Tam se namreč prečiščujejo izpušni plini.
Katalizator se pri serviserju prečisti glede na zahteve avtomobila. Vsak avtomobil ima namreč svoje zahteve glede čistosti. Serviser nas bo tako povprašal, kdaj je bilo naše vozilo homologirano in na podlagi tega podatka, nam bo obnovil prineseni katalizator.
Katalizator se zato obnavlja po različnih cenah. Višje kot so zahteve avtomobila, več bomo plačali za čiščenje, saj se višji standardi čistoče dosežejo težje kot nižji.
Izpušni sistemi so speljani skozi podvozje avtomobila
Izpušni sistemi so vedno speljani po celotni dolžini podvozja vsakega avtomobila. Običajno segajo vse od motorja pa do zadnjega dela vozila. Proizvajalci in izdelovalci avtomobilov, jih na vozilo pritrdijo s posebnimi kovinskimi flanšami, ki omogočajo izredno dobro pritrditev. Če izpušni sistem ni stoprocentno pritrjen, lahko med vožnjo tudi odpade. Če je torej avtomobil slabo izdelan, se lahko zgodi, da med vožnjo izgubi del izpušnega sistema, kar pa je nedopustno in kaznivo.
Izpušni sistemi pa morajo imeti omogočeno tudi gibanje. Med delovanjem avtomobila se namreč tvorijo manjši do večji tresljaji. To pomeni, da mora biti izpušni sistem hkrati dobro pričvrščen ter obenem ravno prav razrahljan, da se lahko trese. Pri določenih modeli avtomobilov so opremljeni tudi z izolacijsko zaščito, saj so plini, ki pridejo iz motorja izredno vroči.
Izpušni sistemi se med vožnjo ne smejo poškodovati. Voznik mora vedno paziti, ko vozi čez višje postavljene ovire, saj pri tem lahko nepopravljivo poškoduje celoten izpušni sistem, ki ga bo nato potrebno zamenjati. Če ne želimo imeti visokih stroškov, zato nikoli ne smemo parkirati na pločnikih ter grbinah.